Sunday, December 23, 2012

uia life : suka dan tak suka

1. saya suka study last minute
2. saya suka fokus dalam kelas dan tak suka duduk sebelah orang yang bising dan banyak cakap.
3. saya tak suka teamwork dengan free rider
4. saya suka pergi jusco
5. saya tak suka naik tangga batu caves nusaibah
6. saya sangat suka jadi tutor and paling suka bila mereka faham apa yang saya ajar tapi saya tak suka jadi tutor sehari before exam [rujuk sebab no.1]
7. saya suka tengok korean drama time final exam. habit.
8. saya suka study kat library dengan amalina sebab dia suka makan macam saya.
9. saya suka pergi kelas awal sebab saya pemalu
10. saya suka keluar jalan-jalan time weekend.
11. saya suka minum nescaffe mild setiap pagi
12. saya suka pakai stokin kartun yang tebal dan striking.
13. saya tak suka mengumpat kawan baik saya.
14. saya tak suka jalan sehala kat uia sebab membazir fuel.
15. saya tak suka perjalanan go and fro to class sebab kena naik banyak tangga.
16. saya suka bilik saya sebab ground floor tak payah naik tangga.
17. saya tak suka kelas kat edu atau hs sebab jauh.
18. saya tak suka sorang-sorang dalam kelas.
19. saya suka nasi lemak aikol.
20. saya tak suka makcik jual nasi ayam kat aikol sebab dia garang
21. saya suka tulis nota dalam buku tulis sekolah rendah.
22. saya tak suka conteng buku teks dan statute saya.
23. saya tak suka campurkan nota satu subjek dengan subjek yang lain dalam satu buku.
24. saya tak suka makan kat centre.
25. saya suka belajar law walaupun tak pernah terlintas nak jadi lawyer.
26. saya suka belajar kat uia.
27. saya suka tinggal kat mahallah sumayyah.
28. saya suka timbang berat kat klinik uia.
29. saya suka swimming pool uia.
30. saya suka happykan kawan saya.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails